Høst på Saltfjellet

Oversikt over klima- og naturwebinarer fra Miljødirektoratet i høst

Kunnskapsarena for klima og natur i planlegging er en webinarserie og møteplass for kommuner om klimatilpasning, utslippskutt og naturmangfold i planarbeidet.

Klima- og naturwebinarer fra Miljødirektoratet i høst

Skrevet av Rita Iren Horsdal. Publisert 22. september 2024

Denne høsten har Miljødirektoratat nye webinarer for kommuner og regional forvaltning om hvordan ta klima- og naturhensyn i planleggingen.

I webinarserien deles kunnskap som er nyttig for å ivareta hensynet til klimatilpasning, utslippsreduksjoner og naturmangfold i planarbeidet. Viktig regelverk, veiledning og andre ressurser er tema med eksempler på hvordan kommunene kan jobbe med dette. Det blir også god tid til å svare på spørsmål fra deltakerne.

Les mer om webinarene og påmelding