NMBU arrangerer kurs i bærekraftig besøksforvaltning og levende lokalsamfunn

Kurs i bærekraftig besøksforvaltning og levende lokalsamfunn starter 19. mars

Påmeldingsfristen er 10. januar 2025 for det nye kurset i bærekraftig besøksforvaltning og levende lokalsamfunn. Norges miljø- og biovitenskapelige universitet står bak kurset.

NMBU: Kurs i bærekraftig besøksforvaltning og levende lokalsamfunn starter 19. mars

Skrevet av Rita Iren Horsdal. Publisert 14. oktober 2024

Kurset ble første gang gjennomført i Nordland i samarbeid med Nordland fylkeskommune i 2021, med mange positive tilbakemeldinger. I 2023 ble kurset gjennomført i Vestland etter samme modell, men med regionale tilpasninger, i samarbeid med Vestland fylkeskommune. Begge disse kursene ble støttet av HK-dir (Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse).

Kurset starter 19. mars 2025.

Les mer om kurset her