NPKL årsmøte og årskonferanse 2025 blir i Årdal

Hold av datoene: Norges nasjonalparkkommuners årskonferanse og årsmøte blir 3.-5. juni 2025 i Årdal!

Årskonferansen gjennomføres 3.-5. juni, mens årsmøtet gjennomføres 5. juni.

Skrevet av Rita Iren Horsdal. Publisert 15. oktober 2024

Styret i Norges nasjonalparkkommuner vedtok 25. september at årskonferansen i 2025 legges til Årdal kommune.

Årskonferansen gjennomføres 3.-5. juni, mens årsmøtet gjennomføres 5. juni. I tråd med vedtektene ber vi årsmøtedelegat og næringsrepresentant holde av datoene. (Les vedtektene her).
I tillegg oppfordrer vi til at administrativ kontakt kan delta så langt det er plass.

Medlemmene varsles med nødvendig informasjon underveis og når påmelding er åpnet.

I tillegg til Årdal kommune søkte Færder kommune og Snåsa kommune om å få være vertskap.

Mer informasjon kommer!

NPKL årsmøte og årskonferanse 2025 blir i Årdal