Utvikler merkevaren Norges nasjonalparker med dialog og samarbeid

For å utvikle merkevaren Norges nasjonalparker videre, trekker Ivar Myklebust i Miljødirektoratet frem viktigheten av samarbeidet mellom direktoratet, nasjonalparkforvaltningen, nasjonalparkkommunene, besøkssentrene med flere.

Skrevet av Rita Iren Horsdal, fortellfortell AS. Publisert 5. juli 2023

På årskonferansen til NPKL i Nordreisa understreket Myklebust at merkevaren Norges nasjonalparkkommuner er en vesentlig del av verdiskapingen rundt nasjonalparkene. Han ser mange positive resultater av arbeidet med merkevaren.

– Dialog og samarbeid er en vesentlig del av den videre utviklingen av merkevaren.
Ivar Myklebust. Avdelingsdirektør i Miljødirektoratet

I intervjuet med Ivar Myklebust på årskonferansen forteller han også om sitt eget forhold til natur, nasjonalpark og nasjonalparkopplevelser.

Facebook
Twitter
LinkedIn